Cursa atlètica Rafael Casanova

Gaudeix de l’esport al teu entorn amb la 1a CURSA ATLÈTICA RAFAEL CASANOVA que tindrà lloc el dia 26 d’abril per celebrar el dia Internacional de l’Educació Física al carrer.El nostre alumnat de 1r de Batxillerat està organitzant una cursa atlètica d’1 km al voltant de l’Institut per a tot l’alumnat de l’ESO.

Se celebraran 4 curses diferents al llarg del matí, una per cada curs de l’ESO. A més, aquesta cursa pretén fer un recapte d’aliments col·laborant amb ALIMENTS SOLIDARIS per ajudar a totes aquelles famílies de Sant Boi que ho necessitin. És per això que demanem que porteu aliments bàsics com llet, farina o llegums seques que són els aliments que fan més falta ara mateix.

Us esperem a tots amb molta il·lusió!

#activitatfisicaalcarrer #cursasolidaria #InstitutRafaelCasanova