Olimpiades de geologia

Els nostres alumnes de 1r de Batxillerat Ariadna Ballesté, Mario Bonilla, Nerea Chacón, Harmandeep Kaur i Pablo Servián participaran el proper dia 12 de març a les “geolimpiades” que organitza l’Associació Espanyola per l’Ensenyament de les Ciències de la Terra (AEPECT-Catalunya), que enguany celebra la seva dotzena edició amb més de 200 alumnes participants d’altres instituts de Catalunya. D’entre tots, només els tres primers passaran a la següent fase, el campionat nacional, i els que la superin aniran a la final europea que se celebrarà el proper estiu.

Els hi desitgem molta sort! Segur que ho faran genial!