“Ni tú ni nadie, nadie, puede cambiarme”

Aquest curs, l’alumnat de 1r de Batxillerat que ha realitzat l’optativa de psicologia, ha tractat diversos temes. Entre mètodes d’investigació, psicoanàlisi, Freud, personalitat i desenvolupament humà, entre d’altres, també hem tingut temps per dialogar, debatre i realitzar les nostres teràpies especials, que ens han permès apropar-nos, entendre’ns i empatitzar els uns amb els altres.

Escoltar-nos també ens ha ensenyat a ser crítics amb el que vivim i amb el que podem viure de cara al futur. I hem entès que som els conductors de la nostra vida i que la nostra felicitat ha d’anar més enllà de qualsevol crítica possible. Per això hem fet d’aquesta cançó un himne, per recordar-nos que ens trobarem en diferents situacions al llarg de la nostra vida que ens faran febles, però que cada pedra del camí serà el sinònim d’un gegant aprenentatge.