Xerrada sobre interacció social al CFGM APD

L’alumnat d´APD de 1r curs de forma presencial i els de 2n curs de forma telemàtica van assistir fa uns dies a una xerrada de la Neus Martorell, treballadora social del CESMIJ de l´hospital de Santa Caterina de Girona.

La Neus ens va explicar  la importància de la interacció social entre les persones i de com pot arribar a afectar de maneres diferents dins d´una mateixa unitat familiar. També ens va comentar alguns casos pràctics amb els que s’havia trobat i que semblaven molt complexos a simple vista, però que al final la seva resolució va ser d´allò més senzilla, fent una observació entre tot l´equip per veure quines eren les necessitats més bàsiques que s´havien de cobrir.

La xerrada va acabar tractant el tema de les emocions i la seva gestió en una feina on el contacte amb les persones és tan directe, fet que va provocar la reflexió personal en l´alumnat.