Xerrada a 4t d’ESO sobre els efectes negatius de l’alcohol

Com cada any els alumnes de 4t d’ESO han tingut una xerrada a l’hora de tutoria realitzada per l’agent de la policia municipal de Banyoles Daniel Escobar. És una activitat que es fa abans de les festes de Banyoles per afavorir l’autoconsciència dels alumnes sobre l’alcohol i es fa en el marc de la campanya que porten a terme durant les festes locals els Departaments d’Ensenyament i Interior. A través d’unes dinàmiques engrescadores, l’agent ha fet que els alumnes identifiquessin els factors i comportaments de risc que provoca l’alcohol, i a partir d’aquí afavorir l’aplicació de mesures preventives.

Al finalitzar, s’ha demanat als alumnes que en grups de cinc fessin uns eslògans per prevenir actuacions perilloses amb la temàtica treballada. S’ha fet un concurs del millor eslògan i ha estat difícil d’escollir pel gran treball que han fet els nostres alumnes. Finalment, pel disseny i l’eslògan, han guanyat un grup de 4t A format per: Jordi Masó, Mateu Farrés, Quim Canadell, Marc Teixidor i Ferran Carbonell.

És una activitat que el centre valora positivament perquè ajuda als alumnes a ser conscients de les possibles conseqüències de beure i que ens ho hem de passar bé, però sent responsables dels nostres actes.

Mira totes les fotos

riscos

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *