Vota pels premis CRACS UdG

Dues alumnes de l’Institut Pla de l’Estany han estat seleccionades per a la final dels premis CRACS UdG, la Júlia Boix i l’Helena Teixidor. Un dels premis és el premi del públic i s’aconsegueix votant el vídeo de presentació que tots els concursants han presentat. Aquí hi ha els vídeos de la Júlia i l’Helena. MIRA’LS I VOTA’LS

Per votar la Júlia clica en aquest enllaç.

Per votar l’Helena clica en aquest enllaç.

Els premis CRACS UdG pretenen, segons la mateixa UdG:

La Universitat de Girona, conscient de la importància de la comunicació, divulgació i promoció de la investigació impulsa el Congrés de Recerca d’Alumnes de Centres de Secundària (CRACS), tot aprofitant l’esforç realitzat pels estudiants en el treball de recerca de batxillerat. D’aquesta manera, els participants tenen l’oportunitat de demostrar les seves aptituds investigadores i comunicatives en un esdeveniment gens habitual.
El CRACS va néixer al 2012 com una activitat que donava la possibilitat als estudiants de 2n de Batxillerat de presentar el seu treball de recerca amb un pòster divulgatiu en un congrés davant d’un tribunal científic.
Aquest any la UdG aposta per una innovació en el seu format que s’adapta als canals de comunicació i difusió més usats pels joves i els acosta a noves formes de presentació de resultats de recerca més curtes, dinàmiques i visuals.

Mira tots els vídeos aquí.

Pastilla web V2

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *