Visita a La Fageda de l’alumnat de 3r d’ESO

El passat dia 12 de desembre els alumnes de 3r ESO, dintre de l’assignatura de Ciències Socials, van anar a visitar la cooperativa de la Fageda, a la Fageda d’en Jordà. La visita s’emmarca dins el temari de Geografia referent a l’organització econòmica de les societats i dels processos de producció. Així, els alumnes van poder veure en primera persona com és una organització empresarial com un cooperativa, al mateix temps que van veure el procés de fabricació dels iogurts des de l’inici fins al producte elaborat.

A continuació vam fer una caminada de 5 quilometres a través del bosc de la fageda d’en Jordà, on vam poder contemplar un paisatge de gran bellesa amb unes característiques atípiques a la nostra latitud.

Vegeu més fotografies.