Visita a Empúries dels alumnes de 1r d’ESO

Els alumnes de 1r A, B i C d’ESO van anar el 17 de maig a visitar la ciutat greco-romana d’Empúries i els grups D i E hi van anar l’endemà, el 18 de maig.

En primer lloc vam fer una visita guiada a la ciutat grega on una guia els va explicar sobre el terreny què hi havia i com vivien els seus habitants. Després vam anar a la ciutat romana i allà els alumnes varen fer una gimcama per grups. Cada grup havia de seguir unes pistes fins a descobrir quin personatge hi havia amagat.Aquesta activitat els va engrescar molt. Per acabar, van realitzar un taller de mosaics on se’ls va explicar la tècnica d’aquesta modalitat artística que feien servir els romans per recobrir els terres de les seves cases. Tots els alumnes van tenir la possibilitat de posar-la en pràctica i van endur-se a casa un petit mosaic fet per ells.

Més fotos!

empúries