Viodeconferència del Dr. Salvador Macip

El passat dilluns 1 de març els alumnes de 3r i 4t d’ESO i 1r i 2n de Batxillerat varen poder gaudir de la conferència via telemàtica que ens va fer, per al nostre centre, el Dr. Salvador Macip: “Cap a on ens porta la ciència. Els reptes del segle XXI”. Francesc Morfulleda, professor del centre, va dur a terme la presentació de la conferència, que va ser seguida amb molta atenció pel nostre alumnat.

Salvador Macip (Blanes, 1970) és metge, investigador i escriptor. Des del 1998 es dedica a la recerca oncològica. Ha passat gairebé deu anys a Nova York i actualment viu al Regne Unit, on és professor del Departament de Biologia Molecular i Cel·lular de la Universitat de Leicester. Ha publicat novel·les, contes, obres de divulgació i llibres per a nens. És expert en bases moleculars i cel·lulars del càncer, envelliment, malalties relacionades amb l’envelliment, senescència, bioètica i divulgació científica.

Des de l’Institut Pla de l’Estany volem agrair-li la seva disposició a fer aquesta conferència per als nostres alumnes. Ben segur que serà llavor!

Moltes gràcies!