Viatge a Madrid de l’alumnat de 1r i 2n del Batxillerat Humanístic i Social

Aquest curs, els alumnes del batxillerat Social i Humanístic han fet un viatge a Madrid amb les activitats següents:

Durant el primer dia, al  matí, vam fer una visita guiada al Senat, onn van explicar-nos la seva composició, funcionament i la part arquitectònica i cultural de l’edifici que l’allotja. A la tarda, vam fer un primer recorregut per Madrid: Jardines de Sabatini, Palacio Real, Catedral de la Almudena, Puerta del Sol i Plaza Mayor.

Durant el segon dia vam visitar l’empresa ENDESA. Allà vam poder veure quina estructura empresarial tenen i quina serà la manera de treballar de cara al futur a l’Open Power Space. A la tarda vam anar al Parque del Retiro i per acabar el dia vam gaudir del  Musical Billy Elliot.

Durant el tercer i últim dia vam fer un segon recorregut per Madrid tot anant al Museu del Prado. Vam passar per la Gran Via, Banc d’Espanya, la Puerta de Alcalá i les fonts de la Cibeles i Neptuno, i, finalment, vam anar al Congrés dels Diputats.

Va ser un viatge agradable, profitós  i interessant tant pels alumnes com per les professores acompanyants.

Vegeu més fotos al nostre instagram