VAGA DE DEMÀ, 8 de novembre – comunicació a les famílies

Benvolgudes famílies,

Diverses organitzacions sindicals han convocat o donen suport a una vaga general per demà dimecres, 8 de novembre.

En compliment de la normativa vigent el centre restarà obert, si bé els serveis mínims previstos des del Departament d’Ensenyament es limiten a una persona de l’equip directiu.

Donat que un nombre molt elevat de professors d’aquest institut han manifestat que donaran suport a la convocatòria i que faran vaga aquest dia, no podem garantir la normal realització de les classes ni tampoc garantir una atenció i custòdia adequades a l’alumnat.

A hores d’ara no coneixem l’afectació que la vaga pot produir sobre el transport escolar. Per tant us demanem que si finalment voleu que els vostres fills assisteixin a l’institut,  en la mesura del possible els acompanyeu  a la parada i no marxeu fins a comprovar si es produeix la recollida.

A la carta que us hem enviat posàvem que TSJC estava estudiant una demanda d’il·legalització de la vaga presentada per Foment de Treball. A les 14:07 d’avui dimarts ens hem assabentat que el TSJC ha tombat el recurs de Foment i, per tant, cal assenyalar que la vaga és totalment legal [actualització: a les 20:30 el TSJC ha confirmat la legalitat de la vaga].

Presteu atenció a la pàgina web del centre i a les seves xarxes socials per a qualsevol novetat.