Sofà de lectura amb l’Escola Camins

Un dels projectes que realitzem a l’Institut perquè els nostres alumnes gaudeixin de la lectura i ajudin a nens més petits a gaudir-ne és el sofà de lectura. A través de la Núria Rabassedas, coordinadora LIC del Pla de l’Estany, i de la coordinadora CLIC del centre hem iniciat aquest projecte amb 8 alumnes de primer d’ESO (Katherine Valladares, Jana Soldevila, Judit Matacàs, Dídac Gayolà, Nil Masó, Paula Barceló, Bondko T, i Kalijatou Samasa) que aniran a llegir amb els alumnes de cicle mitjà de l’Escola Camins.
El passat dimecres, 22 de novembre, vam fer un  primer contacte entre els alumnes d’ambdós centres per acordar el procés i el tipus de lectura que es treballarà. Ha estat una bona presa de contacte i continuarà els dimarts de 15:15 a 16:15 a l’Escola Camins on cada setmana hi aniran per parelles i de forma rotativa durant el curs.