Sant Jordi a l’Institut

El diumenge 23, dia de Sant Jordi, els alumnes de 3r i 4rt d’ESO de l’institut Pla de l’Estany estaran a la Plaça Major de Banyoles venent roses de Sant Jordi i coques, a partir de les 80:00 del matí i fins aproximadament les 14:00 hores. Aquesta venda forma part del grup d’activitats que es duen a terme per ajudar al finançament del viatge a Dublín que es realitza a 4rt d’ESO. Us animem a visitar-nos!

També els alumnes de la cooperativa Give me 5! han venut durant la setmana roses de gominoles.

punts_rosesPer altra banda, en motiu de la Diada de Sant Jordi, els alumnes de 3r D d’ESO van elaborar punts de llibre i roses fets amb cartolines, paper de seda, flors i altres elements i suports naturals.

Els objectius de l’activitat eren apropar la tradició de la diada catalana a la diversitat cultural que forma el grup classe i utilitzar el llenguatge plàstic com a mitjà de cohesió i d’acció social. Amb la realització d’aquesta pràctica els alumnes van treballar la competència artística i cultural tot experimentant i improvisant amb instruments i tècniques del llenguatge artístic.

Finalment, aquest sant Jordi s’ha organitzat el I Concurs literari de Sant Jordi 2017. Els premis s’entregaran el proper 5 de maig.

roses