Ràdio Banyoles també parla de la 1a cursa de la dona del Pla de l’Estany

Ràdio Banyoles també ha parlat de la 1a cursa de la dona del Pla de l’Estany i de la col·laboració que hi presten els nostres alumnes de 3r d’ESO en el marc del servei comunitari:

El proper 5 de maig se celebrarà la 1a Cursa de la Dona del Pla de l’Estany. La cita, organitzada per la delegació d’Oncolliga a Porqueres amb la col·laboració de l’Ajuntament i el Consell Comarcal, té caràcter 100% solidari, i tota la recaptació es destinarà a la Fundació Oncolliga Girona d’ajuda als malalts de càncer (…). La cursa tindrà un recorregut de 5 km que transcorreran per Porqueres, Camós i Cornellà del Terri. S’ha preparat un itinerari fàcil, pràcticament sense desnivell, perquè sigui apte per a totes les edats i condicions. L’organització de la cursa compta amb la col·laboració dels alumnes de 3r d’ESO de l’Ins Pla de l’Estany en el marc d’un nou projecte de servei comunitari. Hi participaran uns 50 alumnes del centre, com l’Oriol i la Clàudia, que expliquen que participen com a voluntaris tant en la difusió de la cursa com en l’organització el mateix dia de la prova.

Podeu llegir tota la notícia aquí