Ràdio Banyoles parla dels premis obtinguts al Llegim Ciència de la UVic

Ràdio Banyoles ha explicat els dos primers premis i dos tercers premis que els nostres alumnes han obtingut al premi Llegim Ciència que cada any convoca la Universitat de Vic:

La novena edició del Premi Llegim Ciència de la UVic ha reconegut diversos estudiants de l’Ins Pla de l’Estany de Banyoles en les diferents categories. Concretament, en la modalitat d’article periodístic de la categoria de 3r d’ESO, el primer premi ha estat per Pol Coll, mentre que el tercer premi se l’ha endut Esteve Massanes, tots dos alumnes de l’Ins Pla de l’Estany.

En la categoria de 4t d’ESO, l’alumna del mateix institut Ruth Marín ha rebut el primer premi de la modalitat de final alternatiu, i Aniol Sitjà, el tercer premi en la modalitat d’article periodístic.

Llegiu tota la notícia aquí.