Ràdio Banyoles parla de l’èxit dels nostres alumnes del CFGS DAM al ProgramaMe

Ràdio Banyoles ha explicat que

El passat divendres 14 de juny l’equip format per Francesc Arolas, Víctor Ortega i Sergi Tejada, estudiants del cicle de Desenvolupament d’Aplicacions Multiplataforma, acompanyats amb el professor Joan Coll, van aconseguir el 1er premi de Catalunya i 3er d’Espanya a la final de ProgramaMe 2019 a la Universidad Complutense de Madrid.

ProgramaMe és un concurs espanyol de programació que consisteix en superar una sèrie de problemes en equips, en un temps màxim de 4 hores, amb un ordinador i sense internet. Els participants han de saber col·laborar entre ells i intentar resoldre el màxim nombre de reptes. Aquest any hi ha hagut 224 participants on només 24 han pogut classificar-se per arribar a la final.

Escolteu tota la notícia aquí.