Ràdio Banyoles parla de la nostra participació al projecte #Bibliorevolució

Ràdio Banyoles explica la nostra participació al projecte de la #Bibliorevolució de la Fundació Jaume Bofill, i destaca que som dos els centres de la comarca que, amb 28 d’altres de tot Catalunya, van ser seleccionats entre les 150 propostes presentades.

Ràdio Banyoles destaca que

Cada un dels centres ha estat treballant des del gener en un projecte concret per repensar els usos de la seva biblioteca i adequar-los a les necessitats actuals dels seus alumnes. D’una banda, l’Ins Pla de l’Estany ha plantejat un projecte de renovació de la biblioteca escolar que es fonamenta en diferents objectius: la renovació i actualització del fons, la implicació de diferents agents del propi centre, i donar eines per fomentar la competència informacional dels alumnes. El director de l’institut, Genís Barnosell, ha explicat que els alumnes del grau superior d’informàtica estan treballant en un nou programa de recerca d’informació més atractiu i ràpid que l’actual. I també es treballarà perquè els estudiants aprenguin altres recursos digitals més enllà de la viquipèdia.

Per la seva banda, el projecte de l’escola El Frigolet de Porqueres s’ha centrat en com dinamitzar la recerca i la utilització dels llibres de coneixement en el treball de reptes i projectes d’escola.

Llegiu aquí tota la notícia.