Ràdio Banyoles es fa ressò del nostre servei comunitari de donació de sang

Ràdio Banyoles s’ha fet ressò del servei comunitari de l’alumnat de 3r d’ESO, que aquests dies divulga dues noves campanyes de donació de sang que tindran lloc a Banyoles i Porqueres.

Els dos dies de donació seran el proper dia 25 de febrer al Centre Cívic de Porqueres, de les 16 a les 21h; i el dissabte 7 de març a la Clínica Salus Infirmorum de Banyoles, de les 10 a les 13.30 h i de les 16 a les 20.30 h. US ANIMEM A PARTICIPAR-H I!!!

Ràdio Banyoles destaca que

Al llarg del curs, els alumnes de 3r d’ESO de l’Ins Pla de l’Estany duen a terme tres projectes de servei comunitari: una col·laboració amb el Banc dels Aliments durant el Gran Recapte, el del Banc de Sang i, des del curs passat, l’organització de la Cursa de la Dona de Porqueres. A cada projecte hi participen una quarantena d’alumnes, combinant l’aprenentatge a través de diferents matèries amb l’ajuda i el servei a la comunitat.

Podeu llegir tota la notícia aquí.