Propera donació de sang !! Porqueres i Banyoles

Som l’alumnat de 3r d’ESO de l’Institut Pla de l’Estany. Estem realitzant el Servei Comunitari amb el Banc de Sang i Teixits per ajudar a organitzar una campanya de donació de sang.

Hi ha molts motius pels quals és important donar sang. Qualsevol de nosaltres en pot necessitar.

Els darrers mesos de l’any s’han reprogramat intervencions i tractaments ajornats durant l’inici de la pandèmia, un fet que ha incrementat les necessitats de sang dels hospitals. Per això, avui hi ha reserves de sang per als propers 8 dies, quan el nivell òptim són 10.

Ara més que mai, us volem animar a donar sang. Cal fer-ho reservant cita prèviament, des del web donarsang.gencat.cat per evitar acumulacions de gent.  Recordeu que heu de ser majors de 18 anys, pesar 50 kg o més i estar sans.

Us recomanem que no vingueu en dejú. Cal portar mascareta.

Us esperem

• el proper dimarts 23 de febrer de les 16:00 a les 21:00 al Centre Cívic de Porqueres
  • o bé el dissabte 6 de març de 10:00 a 14:00 i de 16:00 a 20:30 al Pavelló de Can Puig de Banyoles !

Una gota de sang, una gota d’esperança!

Us agraïm la vostra participació!

Professorat de projectes i alumnes de 3r d’ESO de l’INS Pla de l’Estany