Propera donació de sang: el dissabte 3 de març a la Clínica Salus Infirmorum, durant tot el dia

La propera donació de sang tindrà lloc el proper dissabte 3 de març, de 10:00 a 13:30 i de 16:00 a 20:30, a la Clínica Salus Infirmorum de Banyoles.

Aquesta acció s’inscriu dins del servei comunitari que realitzen els alumnes de 3r d’ESO.

El servei comunitari és “una acció que vol promoure que els alumnes experimentin i protagonitzin accions de compromís cívic, aprenguin en l’exercici actiu de la ciutadania, i posin en joc els seus coneixements i capacitats al servei de la comunitat”. Es porta a terme amb una metodologia d’Aprenentatge Servei, que consisteix en “una proposta educativa que combina processos d’aprenentatge i de servei a la comunitat en un sol projecte ben articulat en el qual els participants es formen tot treballant sobre necessitats reals de l’entorn amb l’objectiu de millorar-lo”.