Participem a les proves Cangur de matemàtiques

Les proves Cangur (altrament dites International Mathematical Kangaroo o bé Kangourou sans frontières) són un concurs preuniversitari de matemàtiques que s’organitza en més de 30 països, amb l’objectiu d’acostar les matemàtiques als més joves i despertar el seu interès. La competició es porta a terme anualment el mes de març i les competències que es posen a prova són una combinació entre la lògica i les matemàtiques.

Aquest any es van realitzar el passat dijous 16 de març amb una inscripció de més de cent-mil participants a nivell de tot Catalunya. Una vuitantena d’alumnes del nostre centre hi van participar. Els de 1r, 2n i 3r d’ESO van realitzar la prova en el propi centre. Els de 4t D’ESO i 1r i 2n de Batxillerat van realitzar la prova a la facultat d’economia de la Universitat de Girona conjuntament amb més de 600 alumnes de centres del Gironès i el Pla de l’Estany. Va ser una molt bona oportunitat de relacionar-se amb companys d’altres centre i de tenir un primer contacte amb l’ambient d’un Campus Universitari.

El desenvolupament de la prova va ser un èxit i la gent va tornar amb un somriure a la cara després d’haver fet treballar el cervell de valent.

cangur01

cangur02