Parlament científic jove

Quatre alumnes de 1r de Batxillerat ( Joan Cano, Flora Comas, Alba Fresneda i Cristina Trull), participaran al Parlament Científic Jove Català, un programa destinat a preparar el jovent com a ciutadans actius dins de la societat del coneixement mitjançant el debat, la negociació i el coneixement en temes de ciència.
Aquesta iniciativa està organitzada per la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació en el marc del projecte European Student Parliaments, iniciat i coordinat per la Fundació Wissenschaft im Dialog i finançat per la Robert Bosch FoundationBayer Science & Education Foundation (Alemanya). Tindrà lloc a Barcelona el mes d’abril de 2016.
Al Parlament Científic Jove Català es trobaran amb estudiants i científics/científiques de tot Catalunya i discutiran sobre el tema  “El futur de l’ésser humà” de la manera com es fa als parlaments autèntics, amb audicions, comitès, propostes, votacions i decisions finals. En finalitzar el debat a l’assemblea general, els participants presentaran una resolució que serà lliurada al representant del Parlament.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *