Màpping “Banyoles és Nadal”

El passat dia 3 de desembre els alumnes d’Emprenedoria de 4t ESO van participar en l’acte d’encesa de llums de Nadal de Banyoles d’enguany amb la creació d’un màpping col·laboratiu que es va projectar a la façana de l’Ateneu, a la Plaça Major.

Els alumnes dels centres participants van fer les seves creacions inspirant-se en el lema “Banyoles és Nadal”. En aquesta ocasió els alumnes d’Emprenedoria van optat per idear les seves escenes a partir d’elements característics de les quines de Nadal. Van combinar dues tècniques: l’stop-motion i la programació Scratch.

Aquest ha sigut el tercer any consecutiu en què els instituts de la comarca compartim l’experiència de participar en aquest acte; una bona oportunitat per projectar la feina feta a l’aula.