LES ALUMNES MARIA GIFREU I QUERALT OLIVERAS HAN ESTAT FINALISTES DEL CONCURS LITERARI DE CREACIÓ DE FAULES “ENLLULLA’T”

En el marc de la celebració de l’Any Llull, la Fundació Catalunya –La Pedrera i la Fundació Carulla van convocar el primer Concurs literari de creació de faules per alumnes de 3r d’ ESO. L’objectiu principal del concurs era “fomentar la creació literària i generar la reflexió al voltant dels valors quotidians que promouen el diàleg i la convivència”.

La faula escrita per la Maria Gifreu i la Queralt Oliveras de 3r d’ ESO ha quedat entre les 14 faules finalistes de les 115 que s’havien presentat.

ENHORABONA MARIA I QUERALT!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *