L’alumnat de 1r del CFGM d’Atenció a les Persones en Situació de Dependència visiten la Clínica Salus de Banyoles

El passat divendres 17 de gener, els alumnes de primer del CFGM d’Atenció a les Persones en Situació de Dependència varen visitar la Clínica Salus de Banyoles.

Després d’haver tractat a l’aula el Nucli formatiu de Rentat, desinfecció i esterilització del material i equips sanitaris (dins del mòdul d’Atenció Higiènica), es va organitzar la sortida per comprovar i veure en primera persona com realitzen aquests procediments en un centre sanitari.

Durant la visita ens varen ensenyar i explicar els procediments que segueixen per rentar, desinfectar i esterilitzar equips, instruments i materials d’ús quirúrgic així com quins controls segueixen per assegurar-se que els procediments han estat satisfactoris i han aconseguit eliminar els possibles microorganismes.

També ens varen explicar i mostrar els tipus de residus que es generen en un centre sanitari i com els emmagatzemen i gestionen dins i fora del centre.

Des d’aquí agraïm un any més la col·laboració de la Clínica Salus amb l’Institut Pla de l’Estany. Moltes gràcies.