La nostra alumna Laia Colomé, de 3r d’ESO, premiada en el concurs Llegim Ciència de la UVic

Laia Colomé, alumna de 3r d’ESO, ha obtingut el tercer premi en el Concurs Llegim Ciència de la UVic. La Laia participava en la modalitat A del Concurs, que consistia en escriure un final alternatiu al llibre ” La ciutat oblidada ” de l’escriptora M.Carme Roca.premi-laia-colome-llegim-ciencia-uvicEl guardó li ha estat donat en un acte celebrat a l’Aula Magna de la Facultat de Ciències i Tecnologia de la UVic. Hi han assistit els alumnes de 3r i 4rt d’ESO del nostre institut que van quedar seleccionats per participar en el premi. Cal destacar també, la 5a posició de Quim Canadell, la 6a posició de l’Eva Ramió i la 10a de Jaume Camprubí, en diferents categories i modalitats.

A tots, els volem felicitar pels magnífics relats que han escrit. Una vegada finalitzat l’acte de lliurament de premis, hem pogut gaudir d’una visita guiada per la Universitat de Vic. Els alumnes han pogut veure els laboratoris de la facultat de Ciència i Tecnologia, les aules d’informàtica i el grup de recerca que hi ha en el mateix edifici. A continuació, hem pogut visitar la Facultat de Ciències de la Salut i Benestar, on hem visitat els espais destinats als estudiants de fisioteràpia, nutrició i infermeria, entre d’altres. Ha estat un primer contacte amb el món universitari, que ha despertat el seu interès i que esperem els ajudi a orientar el seu futur acadèmic.

Vegeu totes les fotos