La nostra alumna Abril Prim, de 3r d’ESO, guanya la XII edició del Premi APELLC de narrativa i poesia jove Joves.lit

La nostra alumna Abril Prim ha guanyat la la XII edició del Premi APELLC de narrativa i poesia jove Joves.lit en la categoria de joves d’entres 14 i 17 anys, amb l’obra “Soldadets de carbó i esperança”. El jurat n’ha destacat “l’originalitat, la riquesa lèxica, i un estil molt elaborat que fan del text una prosa madura amb un llenguatge literari d’alt nivell”.

Moltes felicitats Abril!

L’APELLC és l’Associació de Professionals i Estudiosos en Llengua i Literatura Catalanes (APELLC), “un col·legi professional de filòlegs catalans que opera al Camp de Tarragona i a les Terres de l’Ebre, principalment, encara que l’àmbit d’actuació s’estén a tot el domini lingüístic”

foto: APELLC