Preinscripció de Batxillerat i Cicles Formatius

Recordeu:

• Si voleu fer batxillerat i ja sou alumnes de l’Institut Pla de l’Estany no heu de fer preinscripció i sí només emplenar la sol·licitud de matèries de modalitat, que us hem enviat al correu electrònic.
  • Si voleu fer batxillerat i NO sou alumnes de l’Institut Pla de l’Estany heu de fer preinscripció del 27 de maig al 3 de juny (consulteu les nostres pàgines de preinscripció). Ja podeu escriure a l’adreça de correu que us donem més avall i demaneu el formulari de matèries de modalitat.
  • Si voleu fer cicles formatius de grau mitjà, tant si sou alumnes de l’Institut Pla de l’Estany com si no ho sou, heu de fer preinscripció del 2 al 8 de juny (consulteu les nostres pàgines de preinscripció)
  • Si voleu fer cicles formatius de grau superior, tant si sou alumnes de l’Institut Pla de l’Estany com si no ho sou, heu de fer preinscripció del 10 al 17 de juny (consulteu les nostres pàgines de preinscripció)

Trobareu informació sobre els nostres estudis als enllaços següent:

Per a qualsevol consulta:

• escriviu a quimfarres@inspladelestany.cat si esteu interessats en el batxillerat
  • escriviu a angelgarriga@inspladelestany.cat si esteu interessats en els cicles formatius

Aquest any hem hagut de fer les nostres Jornades de Portes Obertes de Batxillerat i Cicles Formatius a través d’un Meet, i si bé res pot substituir el caliu d’una trobada presencial hem pogut fer una gran trobada virtual amb un munt de futurs estudiants a qui esperem haver resolt tot de dubtes i haver ajudat a trobar el seu futur.