Ex alumnes del CFGM d’APD del nostre institut fan orientació als alumnes actuals

Vuit antics alumnes de l’Institut Pla de l´Estany ja graduats al CFGM d’Atenció a persones en situació de dependència, i que en poques setmanes es graduaran o acabaran el primer curs d’un cicle superior de la mateixa família a un altre institut, han volgut compartir la seva experiència amb els alumnes actuals de 2n curs d’APD,  a molt poc també d’obtenir el títol.

La majoria dels alumnes de segon tenen intenció de continuar els seus estudis amb un cicle superior de la família de Serveis a la Comunitat (Integració Social, Educació Infantil o Animació Sociocultural), però dubten sobre quin han de triar. I en aquesta època de Portes Obertes i Preinscripcions, vam pensar que qui millor podia informar-los eren els mateixos alumnes d´altres promocions que, havent estudiat aquí, compartissin amb ells una formació prèvia molt semblant.

Vam fer una crida i, malgrat que som a setmanes d’exàmens i treballs finals, i que la majoria d’ells havien de venir de Girona, 8 alumnes que cursen diferents cicles superiors van venir a l´aula de 2n d’APD el dijous dia 9 el dimecres 15 de maig, a última hora de la tarda.

Cadascun d’ells ens va explicar el contingut del seu cicle, la dificultat, les característiques de l’institut, les possibilitats de feina i l’encert o no de la seva decisió, i van respondre a les moltíssimes preguntes que els van fer els alumnes de 2n, amb molta paciència i generositat. Entre ells van entendre’s molt bé, i van parlar amb sinceritat i confiança.

Moltes gràcies a: Guillem Rovira (1ª promoció d´APD), Isa Tunkara, Sigal Pal, Marta Juanola i Júlia Renart (3ª promoció), tots ells d´Integració Social; al Moha Arbide (2ª promoció) i Maria Barnès (3ª promoció), d´Animació Sociocultural; i a la Sira Huete (3ª promoció), d´Educació Infantil, per dedicar-nos el seu temps i demostrar-nos que continuen essent, d’alguna manera, alumnes del centre.

I pel que respecta als alumnes de 2n curs, esperem que n´hàgiu tret profit i que podrem comptar amb vosaltres per fer una sessió semblant el proper curs. Molta sort a tothom!