Narcís Puig, adjunt de la direcció artística del Temporada Alta, ens presenta el festival d’arts escèniques de Girona i Salt

El dijous 4 d’octubre els alumnes de les optatives 1,2,3 acció i Música de 3r d’ESO han assistit a una xerrada per part de Narcís Puig, adjunt de la direcció artística del Temporada Alta

Els alumnes han pogut conèixer els objectius plantejats en aquest festival d’arts escèniques que se celebra a les ciutats de Girona i Salt que comença justament ara, el 5 d’octubre, i que durarà fins al desembre.

S’ha presentat la programació amb el curt d’aquest any que  “reivindica la rebel·lia i la llibertat d’expressió des de la provocacióamb el vídeo protagonitzat per Amaia d’Operación Triunfo.

Durant la xerrada els alumnes han pogut fer un tastet dels espectacles programats per aquesta temporada que combinen grans noms de l’escena internacional amb propostes nacionals i propostes emergents.

Narcís Puig ens ha explicat que el festival vol ser un punt de trobada entre l’escena catalana i la internacional amb la idea de fer espectacles per a tots els públics i que englobi totes les arts escèniques: circ, dansa, música en directe, cinema i teatre.

La xerrada ha finalitzat amb un torn de preguntes sobre el festival que els alumnes havien preparat prèviament a classe i, gràcies a la cordialitat del convidat, també han pogut informar-se sobre els professionals que el fan possible.