Els alumnes del CFGS d’Informàtica DAM participen en un concurs estatal

Bon resultat de la participació dels alumnes de primer del CFGS d’informàtica Desenvolupament d’Aplicacions Mutiplataforma del nostre Institut en un concurs nadalenc de preparació de nous programadors d’àmbit estatal.

Un total de 4 equips formats per 9 alumnes que estudien el primer any del cicle de programació en dual al nostre Institut van participar el passat 19 de desembre al Concurs nadalenc d’entrenament de programació, que serveix com a escalfament per als futurs participants al concurs regional i estatal del ProgramaMe. Aquest concurs figura també dins el CatSkills. Estava organitzat per el CEEDCV (Centre Específic d’Educació a Distància Comunitat Valenciana) i era d’àmbit estatal.

El resultats de la participació dels alumnes de primer del CFGS d’Informàtica y ha estat molt bo. S’ha de tenir en compte que poden haver-hi equips formats íntegrament per alumnes de segon curs o fins i tot d’alumnes que tenen components amb anys d’experiència en el món de la programació. També hi ha equips que compten amb una formació específica per quedar en bona posició en el concurs. L’objectiu que ens plantejàvem era simplement familiaritzar-nos amb el concurs i tot i això, la valoració de la participació ha estat molt bona.

No només hem aconseguit posar a prova les habilitats de programació dels nostres alumnes sinó que també s’ha aconseguit que 2 dels 4 equips presentats quedessin a la posició 16 i 30 dels 185 equips que hi participaven a nivell estatal. Una molt bona experiència que els servirà per a estar més preparats per anar el curs vinent a empreses i entitats a desenvolupar encara més les seves capacitats de programació.

Enhorabona a tots els alumnes que hi van participar!