Els alumnes del batxillerat tecnològic visiten la Seat a Martorell

Els alumnes del batxillerat tecnològic han visitat la fàbrica de vehicles Seat a Martorell. Han vist la nau a on s’inicia el muntatge i soldadura del xassís del cotxe i la nau on es munten les darreres peces del vehicle i es fan els darrers controls de qualitat.

Han pogut observar la gran automatizació aplicada en la fabricació d’aquests automòbils, com el control de les soldadures mitjançant la imatge o la circulació de vehicles totalment autònoms que porten les peces dels proveïdors des del moll de descàrrega fins al punt de treball de l’operari, ja que l’empresa treballa amb sistema just in time, és a dir, portar la peça al lloc de treball en el moment que s’ha de necessitar.

També han conegut l’organització de l’empresa i observat la forma de treballar d’aquesta cadena de muntatge que fa possible arribar a fabricar 2500 vehicles al dia, amb l’impacte econòmic que això implica.

foto-seat