Els alumnes de SMX visiten el supercomputador Marenostrum i el museu de la informàtica de la UPC

Els alumnes de primer i segon del grau mitjà d’informàtica (CFGM SMX) van fer una sortida el passat 19 d’abril. Un total de 32 alumnes van participar a la sortida, acompanyats pels professors Dani Villanueva i Jan Portils.

Els nostres alumnes van visitar el Barcelona Supercomputing Center on hi ha el  supercomputador Marenostrum, que és el més potent del país i un dels més potents d’Europa.

A la tarda van completar la sortida visitant el museu de la informàtica de la UPC. En aquest museu es recullen màquines que exemplifiquen l’evolució que han tingut els ordinadors, des de els primers equips mecànics i electromecànics fins els ordinadors personals dels anys 80.