Els alumnes de 2n de batxillerat assisteixen als Matins de la Química (UdG)

Aquest dijous, 2 de febrer, els alumnes de química de 2n de batxillerat del centre han participat a la XIV edició d’Els matins de la Química de la Universitat de Girona.

Durant tot el matí han realitzat diverses activitats encaminades a donar-los a conèixer els diferents camps que comprèn la química: una conferència/espectacle a càrrec dels doctors Miquel Duran i Josep Duran, una visita guiada als diferents espais de la Facultat de Química i finalment la realització de quatre tallers emmarcats dins els àmbits de química analítica, química inorgànica, química orgànica i química computacional.

Una jornada perfecta per a conèixer l’abast i la importància de la química en la nostra vida quotidiana.

Vegeu més fotos.