El Diari de Girona es fa ressò de les novetats d’aquest curs del nostre projecte “Som-hi”

El Diari de Girona dedica avui un reportatge de la seva secció d’Educació, de la mà de la periodista Laura Cugat, al “Som-hi”, el nostre projecte singular que aquest any té com a novetat que s’imparteix a 3r i 4t d’ESO.

Com destaca l’article, el projecte vol

donar una empenta als alumnes que tenen problemes per aconseguir el graduat escolar en ESO a través d’una metodologia basada en realitzar pràctiques a empreses durant uns dies a la setmana. Per fer-ho, el centre estableix un conveni entre els Ajuntaments dels municipis d’on rep la majoria d’estudiants: Banyoles, Porqueres i Camós. Fins ara, el servei s’oferia a un grup reduït d’alumnes de quart d’Educació Secundària Obligatòria (ESO), però enguany s’aplica també a tercer. Arreu del país, moltes escoles i instituts contemplen mètodes alternatius per motivar i empènyer els seus estudiants que tenen dificultats per seguir el rendiment escolar.

Llegiu la notícia sencera aquí.

Edició impresa a pàgina sencera: