El diari Ara es fa ressò de la UAP!19, la cantata amb alumnes de més de 40 escoles i instituts

Els alumnes de les optatives de música i d’1, 2, 3, acció… de 3r d’ESO han participat a la UAP!19, una cantata solidària que se celebra cada any i que aplega alumnes de més de 40 instituts i escoles de les comarques gironines, amb l’objectiu de fer de la cançó un instrument per a la pau i que dóna els seus beneficis a Intermón Oxfam i Càritas. Aquest curs la cantata va dedicada a la memòria de l’Holocaust.

El diari Ara se n’ha fet ressò i ha destacat que

l’obra parteix d’un plantejament lleugerament optimista i desenfadat i, alhora, tampoc és ingènua ni eludeix el terror i la duresa dels camps. Aquest punt de vista intermedi permet que els joves llancin un missatge optimista i esperançador malgrat les dificultats i fa justícia amb la impossibilitat de representar fidelment l’horror des camps, que, per definició, és irrepresentable.

Llegiu tota la notícia aquí.