Crèdit de síntesi de 2n d’ESO

museaiguesDel 27 al 30 de març hem fet el crèdit de síntesi de 2n. Hem treballat l’aigua des de diferents punts de vista: l’aigua com a font d’energia, l’aigua com a font de cultura, l’aigua com a font de riquesa, l’aigua com a font de conflicte, l’aigua a Banyoles i water sports. Els alumnes han treballat aquests dies en grups de cinc alumnes. La novetat és que s’han barrejat els alumnes dels quatre grups. Això els hi ha permès canviar la dinàmica de treball i conèixer més a fons alumnes d’altres grups.

El crèdit inclou l’excursió a Barcelona que s’ha fet els dies 28 i 29 amb la meitat d’alumnes cada dia. Al matí hem vist l’Estació de Tractament d’Aigües Potables de St. Joan Despí i el Museu de les Aigües Agbar de Cornellà (a la foto). Després de dinar a la zona Maremagnum hem visitat el Museu Marítim a les drassanes de Barcelona.