Concurs de programació “Programa’m”

Cinc alumnes de primer curs del nou cicle formatiu de grau superior de programació multiplataforma que es realitza en modalitat dual a l’Institut Pla de l’Estany van participar el dia 8 de febrer en el concurs de programació “Programa’m” que organitzava l’Institut Bosc de la Coma d’Olot.
Per a cada problema de programació resolt en llenguatge Java es donava un globus del color del problema al grup. Només es podia utilitzar un ordinador per grup i no es podia consultar internet ni cap exercici realitzat en anterioritat. Després d’una hora i mitja de concurs els dos grups de l’Institut Pla de l’Estany han estat classificats en la segona i tercera posició, darrera un grup de segon curs de l’institut organitzador. Enhorabona als alumnes participants per les seves ganes de superació!

programam