Col·labora amb el gran recapte! Porta aliments a l’Institut!

Aquest primer trimestre, els alumnes de 3r d’ESO estan realitzant el Servei Comunitari amb el Banc dels Aliments sota el lema “Tants aliments i tan poques ments”, pensat i votat entre tots.

Durant aquest mes de novembre i des de diferents matèries, s’estan treballant aspectes relacionats amb la pobresa alimentària. Després d’unes activitats de sensibilització relacionades amb el problema de la pobresa i de la fam, els alumnes han assistit a dues xerrades a càrrec del Banc d’aliments. Amb la primera, a part de conèixer el funcionament de l’entitat, van prendre consciència de les necessitats i la falta de recursos d’una part important de la població. També van poder entendre la diferència entre la data de caducitat dels productes i la del consum preferent.  A la segona hi van assistir els alumnes que faran de voluntaris de l’entitat i se’ls va explicar quina serà la seva tasca.

Els alumnes de 3r que fan “Ràdio” dins l’optativa que cursen, han creat unes falques publicitàries que podeu escoltar en aquest enllaç i que sonaran com a timbre durant la setmana del 18 al 22 de novembre. S’ha utilitzat de base la cançó d’aquest any que podeu trobar a la web del Banc d’aliments de les comarques gironines. L’objectiu és incentivar la col.laboració en la recollida d’aliments que s’organitza des de les tutories de 3r d’ESO. Totes les aportacions seran benvingudes i es podran deixar a les caixes de  l’entrada de l’institut. El servei comunitari culminarà els dies 22 i 23 de novembre, quan els alumnes faran de voluntaris en el Gran Recapte en diferents supermercats de la nostra ciutat.