Banyoles TV parla de l’èxit de la donació de sang a la Clínica Salus en el marc del nostre servei comunitari de 3r d’ESO

Aquest passat dissabte van coincidir dues donacions de sang a Banyoles. Una, organitzada a redòs de la 24ª Mitja Marató del Pla de l’Estany i la Volta Popular a l’Estany, i l’altra, a la Clínica Salus, en una donació de sang que s’organitza cada any. En aquesta ocasió la donació de la Clínica Salus va comptar amb la participació dels nostres alumnes de 3r d’ESO en el marc del servei comunitari.

Banyoles TV ha destacat l’èxit de la donació de sang a la Salus, que va assolir 202 bosses de sang i 15 de plasma, una mica més que l’any passat, i destaca també la nostra col·laboració. La resta de donacions es van obtenir a la Mitja Marató i Volta a l’Estany.

El serveicomunitari ajuda la comunitat i forma els alumnes en matèries del currículum i en competència social i ciutadana. Moltes gràcies a tothom per la seva participació!

Llegiu aquí tota la notícia.