Banyoles TV i Connecti.cat expliquen la donació de sang del Servei comunitari de 3r d’ESO

Banyoles TV va connectar amb el Centre Cívic de Porqueres mentre es feia la donació de sang del Servei Comunitari de 3r d’ESO del nostre institut i el seu reportatge es va poder veure al Connecti.cat, el programa que emeten 35 televisions locals i comarcals de tot Catalunya (com Olot TV, Vallès visió, RTV de Badalona o TV de Girona, a més d’El Punt Avui TV). Recordem que la donació de sang va tenir una jornada a Porqueres i una altra a la Clínica Salus de Banyoles.

El reportatge destacava que

Implicar els joves en accions socials comunitàries és l’objectiu del projecte que els estudiants de l’Institut Pla de l’Estany de Banyoles duen a terme amb el Banc de Sang de la comarca. La Mònica Sala, companya de Banyoles Televisió, els ha anat veure en una de les sessions de donació de sang en la que participen.

Aquí podeu veure el reportatge: