Alumnes de l’Institut Pla de l’Estany participen al programa Llegir és Guai de Banyoles TV

Aquest passat dijous 30 de març tres alumnes de 4t d’ESO, la Isis Moller, la Clàudia Pinatella i la Marta Sunyer van anar a Banyoles TV a parlar de llibres en el programa LLGIR 🙂.

LLGIR 🙂 és una activitat que organitza el CRP del Pla de l’Estany i la Biblioteca de Banyoles, amb els diferents instituts de Banyoles, l’institut Pla de l’Estany, el Josep Brugulat, el Pere Alsius i Casa Nostra. Cada institut proposa uns alumnes i, en funció de les lectures escollides, s’agrupen per temes. Enguany els centres d’interès han estat: la Fantasia, la Ciència-ficció i les Emocions. A cada programa es comenten llibres relacionats amb el tema escollit.

Les emissions dels programes seran els dimarts 4, 11 i 18 d’abril, a 2/4 de 10 del vespre a Banyoles TV.

Vegeu més fotografies

IMG-20170330-WA0001