Alumnes de l’INS Pla de l’Estany al Parlament Científic Jove

divendres, 8/4

Avui divendres ha estat un dia intens amb propostes parlamentàries, debat, preguntes, dilemes ètics i, sobretot, parlant de ciència al Parlament de Catalunya. Hem votat les resolucions de cada grup i totes han estat aprovades reconeixent la gran feina que hem fet entre tots. Han estat tres dies intensos però recompensadors, coneixent a molta gent i treballant en temes que en un futur seran el nostre pa de cada dia.

Ara falta posar-ho en comú amb joves d’altres països a la final europea. D’aquí a vint dies se sabrà qui ens representarà en aquesta final europea que tindrà lloc a Manchester durant el mes de juliol.

Podem assegurar que participar en el Parlament Científic català ha estat una gran experiència.

Flora, Joan, Alba i Cristina

IMG-20160411-WA0000

dijous, 7/4

En Joan Cano, la Flora Comas, l’Alba Fresneda i la Cristina Trull de 1r de Batxillerat estem participant en les activitats del Parlament Científic Jove Català, que s’està celebrant a Barcelona des de dimecres.
Juntament amb uns 80 alumnes de tota Catalunya, durant tres dies estem treballant aspectes controvertits sobre el tema El futur de l’ésser humà de la manera com es fa als parlaments autèntics, amb xerrades d’experts, comitès, propostes i votacions finals.
Tots nosaltres hem estat escollits per llegir la resolució i defensar la proposta en quatre dels cinc comitès.
Estem orgullosos de poder representar l’institut en aquest esdeveniment tan important i a la vegada contents de poder disfrutar d’aquesta gran experiència, en la qual ningú és perdedor ja que tots hem après molt. Ara ens espera una llarga nit per preparar les defenses i lluitar contra els nervis.

ParlamentCJ

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *