Alumnes de Biologia de batxillerat al Camp d’Aprenentatge de la Vall de Boí

Organitzada pel departament de ciències, els alumnes de Biologia de Batxillerat han fet una estada al Camp d’Aprenentatge de la Vall de Boí. Durant aquests tres dies han après a calcular la biomassa d’un bosc de pi roig i han estudiat diferents paràmetres ( factors físico-químics, macroinvertebrats,…) del riu La Noguera de Tor per determinar-ne la seva salut. També han visitat el Parc Nacional d’Aigüestortes. En el seu temps lliure han aprofitat per repassar les matèries dels exàmens que tenien més immediats.

Aquesta experiència els ha sigut molt enriquidora per aplicar els seus coneixements teòrics fora de l’aula.

Vegeu més les fotos de la sortida.

barruera

biobat
Foto: CdA Vall de Boí

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *