A la fase catalana del Fem Mates!

Explicàvem el 30/4 que els alumnes de 1r d’ESO Marc Grabulosa, Albert Puigdevall, Joan Sibecas i Adrià Soldevila havin quedat finalistes de la primera fase del concurs Fem Matemàtiques d’enguany.

El dissabte 30 d’abril van participar a la segona fase del concurs a l’Escola Bell-lloc de Pla de Girona. Aquesta fase consisteix en una jornada matemàtica que també inclou un component lúdic. Durant aquesta jornada es seleccionen els alumnes que participaran en la fase final del concurs. Doncs bé, en Marc Grabulosa de 1r ESO B va sortir guanyador i passa a la final catalana que es celebrarà el dissabte 21 de maig a l’INS Vicens Vives de Girona.

Captura de pantalla 2016-04-01 a les 17.37.35
En Marc aguanta un diploma

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *