Setmana de les matemàtiques

Per celebrar la setmana de les matemàtiques amb els alumnes de 4t A, E iF hem fet un taller manipulatiu i de treball cooperatiu per construir un Triangle de Sierpiński.
Aquest és un objecte fractal que permet entendre la màgia i la bellesa de les matemàtiques.
Volem felicitar a tots els alumnes que han col·laborat en la seva construcció! Junts hem compartit una estona distesa de treball en equip que és una peça més en el nostre camí d’aprenentatge.

Durant la setmana s’han dut a terme actes als diferents nivells d’ESO. Entre ells destaca la xerrada-espectacle que va fer el matemàtic i aficionat a la màgia Sergi Belmonte.
El matemàtic i aficionat a la màgia Sergi Belmonte ha fet una xerrada-espectacle en motiu del dia de la dona matemàtica.
Hi ha participat majoritàriament alumnes de 4t d’ESO i de Batxillerat.
En Sergi Diaz ha fet una activitat de màgia i matemàtiques amb els alumnes de 4t E i F en motiu del dia de la dona matemàtica.