Premis a treballs de recerca de batxillerat del nostre alumnat. Moltes felicitats!

La Queralt Planas ha sigut una de les guanyadores ex-aequo del Premi Eumo_DC als millors Treballs de recerca de Batxillerat en l’àmbit de les arts que anualment entrega la Universitat de Vic, i que aquest any ha arribat a la 23a edició. El treball de la Queralt porta per títol “Composició d’una suite musical a partir d’una obra literària” i va rebre el premi el passat 22 de juny.

El treball de la Queralt Planas també ha rebut un premi a la 20a edició dels Premis a treballs de Recerca de Batxillerat que concedeix la Universitat Ramon Llull. En aquest cas va rebre el premi en la categoria Arts.

També ha rebut un premi, en aquest cas a la Universitat Pompeu Fabra, el treball de la Carla Costa que porta per títol “Remenar diners, microorganismes en moviment”. La Carla va guanyar el segon premi de la XVI edició del premi PRBB als millors treballs de recerca en ciències de la salut i la vida que convoquen el Parc de Recerca Biomèdica de Barcelona (PRBB) i el Departament de Ciències Experimentals i de la Salut de la Universitat Pompeu Fabra.

El treball de la Carla també ha rebut el Premi Astrobanyoles de Recerca i Divulgació Científica, any 2021, en la seva 11ª edició, mentre que en Marc Grabulosa en va quedar finalista amb el treball que porta per títol “Quan els números sonen. Una visió física i matemàtica de la música”.

Finalment, cal recordar que la Queralt també va guanyar el III Premi d’Humanitats Joaquim Palmada i Teixidor que convoca el Centre d’Estudis Comarcals de Banyoles i que premia els millors treballs de recerca de batxillerat de la comarca en l’àmbit de les humanitats, les arts i les ciències socials, mentre que l’Adrià Barnosell va obtenir-ne el segon accèssit també l’ha obtingut un alumne del nostre institut, l’Adrià Barnosell, pel treball La pervivència dels mites antics en el mon modern. Percy Jackson i els herois de l’Olimp, que ressegueix l’elaboració que de la mitologia clàssica fa a les seves obres el conegut autor nordamericà de novel·la juvenil Rick Riordan.

Moltes felicitats!!!