Pau Coca, 2n a la fase estatal de l’Olimpíada de Geografia

En Pau Coca, 2n a la fase estatal de l’Olimpíada de Geografia

El nostre alumne de 2n de Batxillerat, en Pau Coca, va guanyar l’edició gironina de l’Olimpíada de Geografia d’enguany, i això li va donar el passaport per competir a la final estatal, que aquest any s’ha celebrat a Miraflores de la Sierra (Madrid).

La final va tenir lloc el passat mes d’abril i en Pau va obtenir el segon lloc. Hi participaven 61 alumnes procedents de les fases locals de tot l’Estat (Navarra, Asturias, Tarragona, Cantabria, Salamanca, Galicia, País Basc, Aragón, Castilla-La Mancha, León, Valladolid, Extremadura, Alacant, Murcia, Sevilla, Illes Balears, València, Barcelona, Girona, Lleida i Madrid) i la prova va consistir en 100 preguntes d’opció múltiple de qüestions sobre el currículum de geografia de 2n de Batxillerat, que incloïa casos pràctics amb mapes, fotografies, gràfics, etc. i per a la qual només disposaven d’una hora i un quart.

El cap de setmana es va acabar d’amanir amb diferents actes, entre els quals una sortida de camp a càrrec de geògrafs professionals.

Moltes felicitats per a aquest brillant 2n lloc, Pau !!