Una alumna de 2n B, guanya el XVII Concurs de cartells de la Setmana de la Ciència

Del 12 al 21 de novembre, tindrà lloc la Setmana de la Ciència, que enguany té per lema Consum responsable, entorn saludable. Durant aquests dies, s’oferiran diferents xerrades i activitats relacionades amb la ciència fent especialment incidència en la sostenibilitat i el medi ambient.

La primera activitat relacionada amb la Setmana de la Ciència ha estat, com cada any, el concurs de cartells a nivell comarcal per promocionar tots els actes de la Setmana.

Enguany hem limitat la participació als alumnes de 1r i 2n d’ESO, de tots els cartells presentats n’hem preseleccionat 27.

Els cartells finalistes han estat elaborats per:
A.C (1r A)
N.S i N.M (1r F)
J.M (2n B)
I.S i C.G 2n D
A.C i O.A 2n E
El cartell elaborat per J. M. ha resultat guanyador del concurs comarcal, moltes felicitats ! Us l’adjuntem a la notícia, però també el veureu anunciant la Setmana de la Ciència a tots els instituts de Banyoles i a altres entitats.

A més, podeu veure els cartells finalistes de tots els instituts exposats a la Biblioteca Municipal de Banyoles.

Moltes gràcies a tots els participants i endavant amb la ciència!

cartell guanyador