Informació referent a la matriculació de Batxillerat pel curs 2022-23

Batxillerat

Documentació necessària:

Imports a pagar:

• 60 € per material fungible (inclou lagenda de l’institut i porta entrepans)
  • 1,5 per lectures digitals en anglès

Total a pagar: 60 + 1,5 = 61,5 €

Forma de pagament: El pagament s‘ha de fer per transferència al compte de La Caixa ES93 2100 8681 5002 0010 0494 fent constar el nom i curs de lalumne i el concepte: MATERIAL. Cal entregar el resguard d’ingrés juntament amb tota la documentació

Per a fer 1r de Batxillerat

• Alumnes del propi centre: rebreu la documentació amb l’entrega de notes
  • Alumnes d’altres centres: us podreu descarregar la documentació clicant aquí a partir del 18 de juny
  • Cal entregar la documentació a la secretaria del centre del 23 al 29 de juny:
    • de dilluns a divendres, de 9 a 14.00 h
    • els dimarts, fins a les 17.00 h.

Per a fer 2n de Batxillerat

• Alumnes del propi centre: rebreu la documentació amb l’entrega de notes
  • Cal entregar la documentació a la secretaria del centre del 23 al 29 de juny:
    • de dilluns a divendres, de 9 a 14.00 h
    • els dimarts, fins a les 17.00 h.

_________________________________________________________________________

Tot el procediment de preinscripció serà telemàtic a través d’un formulari. Han de presentar la sol·licitud de preinscripció tots els alumnes que volen accedir al batxillerat de qualsevol modalitat en un centre diferent del que s’està cursant l’ESO, les persones que cursen o han cursat un cicle formatiu, les que volen accedir a la modalitat d’arts i les que provenen d’un institut que ja no imparteix el batxillerat. Als alumnes del propi centre se’ls donarà la documentació des de tutoria.

Calendari provisional (vegeu el calendari detallat)

• Del 20 al 26 d’abril de 2022: presentació de sol·licituds
  • Fins al 27 d’abril de 2022: presentació de documentació
  • 23 de maig de 2022: llista de sol·licituds amb la puntuació provisional